Blog

Editorial Burbujas N.71

  Quina impotència se sent quan encara hi ha persones que jutgen a altres per raons de gènere, culturals, ètniques o per la seva inclinació sexual. Quina impotència se sent quan es perd a un empleat per motius que una persona mai pensaria que poguessin continuar existint l’any 2019. Quina ràbia veure com aquesta bona […]

LEER MAS LLEGIR MES

La producció de cervesa manté la tendència a l’alça dels últims cinc anys

La producció de cervesa a Espanya va aconseguir els 38,4 milions d’hectolitres al 2018, la qual cosa suposa un creixement del 2,2% respecte a l’anterior exercici, mantenint-se una tendència moderadament alcista per cinquè any consecutiu. Els principals factors que han contribuït a mantenir el creixement han estat les exportacions, que van tornar a créixer gairebé […]

LEER MAS LLEGIR MES

El sector lacti creix a bon ritme

El valor del mercat de productes lactis s’ha situat en 8.140 milions d’euros al 2018, la qual cosa suposa un creixement de l’1,7% respecte a l’exercici precedent, trencant la tendència de lleuger descens mostrada en anys anteriors, segons l’Observatori Sectorial DBK. Per segments, les vendes de llet i mantega augmenten un 1,6% fins a xifrar-se […]

LEER MAS LLEGIR MES

Granini va presentar la seva gamma 100% Fruita

L’actriu María Castro (Amar es para siempre) va presentar aquest estiu a Madrid la nova gamma Granini 100% Fruita, formada per quatre varietats elaborades únicament amb fruita: taronja, pinya, poma i préssec i raïm. Durant la presentació, Javier Lorenzo, director general d’Eckes-Granini Ibèrica, va presentar també el Pla de Compromisos de la companyia amb la […]

LEER MAS LLEGIR MES

Coca-Cola continua innovant en el seu catàleg

  Coca-Cola a Espanya continua innovant en el seu catàleg de begudes, amb l’objectiu d’oferir als consumidors opcions més naturals, amb menys sucres, en envasos reciclables i 100% adaptades a les noves necessitats i tendències de consum. Aquesta vegada ho fa apostant per la categoria del te, reforçant el posicionament de Nestea i d’Honest, i […]

LEER MAS LLEGIR MES

Editorial Burbujas N.70

És cert que en el nostre sector, moltes vegades, tant per part dels baristes com dels venedors, existeix l’argumentari recurrent de dir que no canviem de marca en alguns productes perquè els clients els demanen específicament aquesta marca. Aquest argumentari agafa més pes encara en determinats productes com la tònica, el vi o el cafè. […]

LEER MAS LLEGIR MES

Copyright © GrupVIVÓ - Més de 65 anys al seu servei.