burbujas_073_grupvivo_07

 

Sis de cada deu begudes del total de vendes de Coca-Cola a Espanya en 2019 han estat opcions “baixes en” o sense calories. Això es deu a l’esforç en innovació i reformulació que la companyia està fent per a reduir o eliminar el contingut de sucres afegits de les seves begudes.

 

Aquesta dada suposa un increment de 9 punts percentuals respecte a les vendes de la companyia al nostre país durant l’any anterior, passant del 52% al 2018 al 61% al 2019. La tendència mostra l’aposta de la companyia per a ajudar el consumidor a controlar el consum de sucres en la seva alimentació, reduint o eliminant el contingut de sucres de les seves begudes i oferint noves opcions amb un menor o sense contingut de sucres afegits.

 

D’aquesta forma, la companyia pretén ajudar el consumidor a aconseguir no superar una ingesta major del 10% de les calories provinents dels sucres lliures (sucres afegits, xarops, mel, sucs de fruites), segons cataloga l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

 

En els últims 20 anys Coca-Cola a Espanya ha aconseguit reduir un 50% el contingut total de sucres per litre en el total de vendes de les seves begudes.

 

En aquest sentit, al llarg dels últims 20 anys Coca-Cola a Espanya ha aconseguit reduir un 50% el contingut total de sucres per litre en el total de vendes de les seves begudes. A més, gràcies als desenvolupaments de begudes sense sucres afegits, sense calories, i el suport que han tingut les mateixes, el 41% de les vendes durant 2019 van correspondre a begudes sense sucres afegits en el total de l’oferta de begudes de la companyia.

 

Exemples d’aquests són Fanta Taronja i Fanta Llimona que han disminuït un 65,4% i un 66,8% el seu contingut en sucres afegits, respectivament. Una altra de les marques insígnia de la companyia, com és Aquarius, també ha reduït el seu percentatge de sucres totals en els últims cinc anys en la seva versió de Aquarius (30,2%) i Aquarius Taronja (43%).

Cocacola.es