editorial

En el nostre sector de treball el nostre destinatari majoritari és un bar. Representen un 95% dels nostres clients i cadascun es visita un mínim d’una vegada per setmana i a molts d’ells fins a dues vegades setmanals.

Amb el temps amb molts creix entre les dues parts una relació molt personal i saps al moment a quina hora és millor passar a veure-ls o si està de millor o pitjor humor aquell dia amb una sola mirada. Cada client és un món en si mateix i cadascun té unes necessitats o unes altres.

A GrupVIVÓ sempre partim de la premissa que quan entrem al bar d’un client entrem a la seva casa, al seu món i que només pel fet que ens obri les seves portes ja som afortunats. És per això que com convidats que som ens hem d’adaptar nosaltres a aquesta persona i a les seves necessitats i no a l’inrevés. No es tracta de servitut sinó d’ètica personal i professional. La confiança es guanya, no cau del cel.

I el resultat és que la gran majoria de clients percep aquest concepte i t’ho fa saber amb un tracte amable i cordial.

En aquest sector sempre hi ha bars que tanquen i els agafen altres persones amb les quals a poc a poc es van creant aquests vincles de nou. És un cicle al que estem més que acostumats però no per això deixa de donar pena quan un client amb el qual tens una relació de fa anys es jubila o traspassa el seu local. No és per perdre vendes, creguin-me, és per l’afecte i proximitat que has agafat a aquestes persones que t’han obert les portes del seu negoci, de la seva casa, del seu món i t’han deixat formar part de les seves vides.

Ja no són clients, són molt més que això, són part de tu.

A tots els que heu format part de la nostra vida moltes gràcies i als quals comenceu ara, benvinguts. GrupVIVÓ