Blog

Granini va presentar la seva gamma 100% Fruita

L’actriu María Castro (Amar es para siempre) va presentar aquest estiu a Madrid la nova gamma Granini 100% Fruita, formada per quatre varietats elaborades únicament amb fruita: taronja, pinya, poma i préssec i raïm. Durant la presentació, Javier Lorenzo, director general d’Eckes-Granini Ibèrica, va presentar també el Pla de Compromisos de la companyia amb la […]

LEER MAS LLEGIR MES

Granini presentó su gama 100% Fruta

  La actriz María Castro (Amar es para siempre) presentó este verano en Madrid la nueva gama Granini 100% Fruta, formada por cuatro variedades elaboradas únicamente con fruta: naranja, piña, manzana y melocotón y uva. Durante la presentación, Javier Lorenzo, director general de Eckes – Granini Ibérica, presentó también el Plan de Compromisos de la […]

LEER MAS LLEGIR MES

Coca-Cola continua innovant en el seu catàleg

  Coca-Cola a Espanya continua innovant en el seu catàleg de begudes, amb l’objectiu d’oferir als consumidors opcions més naturals, amb menys sucres, en envasos reciclables i 100% adaptades a les noves necessitats i tendències de consum. Aquesta vegada ho fa apostant per la categoria del te, reforçant el posicionament de Nestea i d’Honest, i […]

LEER MAS LLEGIR MES

Coca-Cola continúa innovando en su portfolio

  Coca-Cola en España continúa innovando en su portfolio de bebidas, con el objetivo de ofrecer a los consumidores opciones más naturales, con menos azúcares, en envases reciclables y 100% adaptadas a las nuevas necesidades y tendencias de consumo. Esta vez lo hace apostando por la categoría del té, reforzando el posicionamiento de Nestea y […]

LEER MAS LLEGIR MES

Editorial Burbujas N.70

És cert que en el nostre sector, moltes vegades, tant per part dels baristes com dels venedors, existeix l’argumentari recurrent de dir que no canviem de marca en alguns productes perquè els clients els demanen específicament aquesta marca. Aquest argumentari agafa més pes encara en determinats productes com la tònica, el vi o el cafè. […]

LEER MAS LLEGIR MES

Editorial Burbujas N.70

Es cierto que en nuestro sector, muchas veces, tanto por parte de los baristas como de los vendedores, existe el argumentario recurrente de decir que no cambiamos de marca en algunos productos porque los clientes les piden específicamente esa marca. Este argumentario coge más peso todavía en determinados productos como la tónica, el vino o […]

LEER MAS LLEGIR MES