L’aïllament imposat per a frenar el coronavirus ha suscitat un profund canvi en els patrons de consum i alimentació de dos terços dels espanyols cap a una dieta més conscient i sostenible. Aquesta és una de les principals conclusions de l’estudi “Nous hàbits saludables”, dut a terme per Upfield a Espanya, entre una mostra representativa de 2.000 persones.

Els joves lideren aquest canvi cap a una dieta més respectuosa amb el cos i el planeta. Gaire- bé el 80% de la població entre 25 i 34 anys i el 73% d’entre 18 i 24 anys afirmen haver-se tornats més conscients de la seva alimentació. A nivell general, durant la quarantena s’ha incrementat la ingesta de fruita (66%), vegetals (59%), producte fresc (49%) i d’aliments rics en Omega3 (24%), i ha disminuït el consum de brioixeria (34%) i de carn (31%).

Agroalimentacion.com

burbujas_juny_2020_08

La crisi viscuda a Espanya en els últims mesos ha suscitat una presa de consciència de moltes grans companyies respecte a la seva dimensió social, la interiorització del seu sentit de pertinença a la societat i la necessitat de generar impacte positiu, en un context en el qual la implicació de tots era imprescindible per a tirar endavant com a país. Ara, en l’era post Covid-19, hauran de demostrar que aquesta resposta ètica i solidària no era una cosa puntual, sinó una aposta integral cap a un nou compromís amb la societat. Així es recull en l’informe Ètica empresarial i Agenda 2030 en temps de Covid-19, elaborat per Canvas Estratègies Sostenibles a través del seu Radar Canvas, amb la col·laboració de la sociòloga i politòloga Cristina Monge.

L’estudi recull una anàlisi quantitativa i qualitativa del comportament de les principals empreses del país durant la pandèmia, a partir de les iniciatives posades en marxa per a fer front als reptes sanitaris, socials, laborals i econòmics sorgits entorn del coronavirus. Aquestes iniciatives han estat examinades des del prisma de l’ètica i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030 per a reflexionar sobre el paper del sector privat durant la crisi.

L’informe Ètica empresarial i Agenda 2030 en temps de Covid-19 ha analitzat les iniciatives dutes a terme per 56 grans companyies del país (les tres més rellevants per facturació de 17 sectors d’activitat) des del 14 de març, dia anterior a la declaració de l’estat d’alarma, fins al 14 d’abril de 2020. Per a això, s’ha quantificat l’impacte d’aquestes actuacions a partir dels missatges en mitjans digitals, identificant-se al voltant de 9.000 aparicions i més de 650 iniciatives diferents. Posteriorment, els resultats s’han contrastat amb la visió qualitativa d’experts en sostenibilitat, ètica, lideratge, governança, economia, aliances, etc.

Les iniciatives més nombroses són les relatives a donacions, ja sigui en espècie (material sanitari, aliments, dispositius electrònics) o econòmiques, que representen al voltant del 20% del total. Els segueixen les relacionades amb l’ajust de costos, reducció o reajustament d’activitat i llançament o redefinició de serveis, que se situen en el 19%. A continuació es troben les relacionades amb el manteniment de l’activitat i de l’ocupació i el reforç de les mesures de salut, seguretat i benestar, que superen el 12%. Així mateix, cal destacar un 8% que persegueixen l’adaptació de la producció, els serveis o el personal a les noves necessitats.

Prenent com a referència els grups d’interès en els quals impacten les iniciatives, predominen les dirigides a la societat en el seu conjunt (41%), encara que prop del 70% de les empreses analitzades han posat en marxa mesures de suport a almenys tres grups d’interès, entre els quals es troben també l’àmbit corporatiu, els empleats, els clients o els proveïdors.
Quant als ODS als quals es vinculen, el 68% de les mesures impulsades es relacionen de manera directa o indirecta amb el ODS 3, Salut i benestar, i el ODS 8, Treball decent i creixement econòmic. En menor mesura, s’observa un impacte sobre el ODS 10, Reducció de les desigualtats (prop del 9% de les iniciatives impacten en ell), i el ODS 9, Indústria, innovació i infraestructura (gairebé el 8%). Cal destacar el 5% de propostes vinculades al ODS 17, Aliances per a aconseguir els objectius, perquè s’han dut a terme gràcies a la cooperació i coordinació entre diferents organitzacions, fins i tot entre entitats públiques i privades.

Per sectors d’activitat, el més actiu ha estat el financer, amb un 20,6% del total d’iniciatives, entre les quals predominen les donacions, moratòries en pagaments per a clients o creació de préstecs i línies de finançament per a empreses i petits negocis. A certa distància li segueixen les telecomunicacions (12,1%), amb mesures dirigides a clients, com les ampliacions de subscripcions a canals de TV de pagament i l’augment de velocitats de connexió a Internet; i molt pròxim se situa el comerç minorista (11,3%), que ha promogut majoritàriament donacions i campanyes de sensibilització.

Revistaaral.com

Reestrena Vivónium.es

Avui és un dia especial per GrupVIVÓ. Estem de reestrena i ho volem compartir amb tots vosaltres.

Fa alguns anys des de la nostra empresa ja vam veure la necessitat d’aprofitar les oportunitats que ens brindaven les noves tecnologies. D’aquí va néixer VIVÓNIUM PREMIUM I GOURMET, un comerç electrònic destinat a oferir una venda en línia d’alguns dels nostres productes més exclusius com alguns vins i licors, principalment. Però ja fa temps que ens vam adonar que les vendes en línia cada vegada creixien més i més a nivell global i que hi havia un sector cada vegada més ampli de persones que demanaven aquest servei per a qualsevol tipus de producte. Ens vam adonar que calia reinventar aquest projecte. Teniem d’ampliar la nostra oferta de productes, apropar-la a totes les persones i a totes les seves necessitats i afegir també productes de primera necessitat com aigua, llet, sucs o cafè ja que comptàvem més amb primeres marques referents en aquestes categories i que havíem de renovar la cara de la pàgina, fent-la més àgil, més senzilla i més visual.
De tot aquest conjunt d’idees vam arrencar avui VIVÓNIUM 2.0, la nostra pàgina de venda online pensada per fer més fàcil les compres de la gent i que encara cobra més sentit i importància aquestes setmanes que estem patint tots de confinament pel covid-19 i necessitem algú de confiança que ens ajudi amb les compres.

Per a nosaltres el millor d’aquest projecte és que està viu i en constant evolució. Anirem ampliant el catàleg de productes en funció del que ens suggereixin els clients i aprofitarem aquesta gran eina fent que ens faci arribar cada vegada a més persones i ens obri més oportunitats d’ajudar també als nostres amics i clients de sempre de el sector de l’hostaleria .

A GrupVIVÓ mirem al futur establint les bases d’aquest amb VIVÓNIUM.

Passin i vegin!

Ens podeu seguir a travès de:

Web: vivonium.es
Instagram: Vivoniumonline
Facebook: Vivonium

logowebVivonium

 

Seguim aquí. Esperem que estigueu, al costat dels vostres éssers estimats, tots i totes bé !!

Comunicat COVID-19

 

Covid19

Des dels inicis de l’alerta sanitària originada pel Covid-19 i, seguint les instruccions del Govern, Ministeri de Sanitat i Institucions Internacionals, GrupVIVÓ es compromet a seguir oferint servei a tots aquells establiments amb venda de productes de primera necessitat i a treballar sense descans per minimitzar al màxim els riscos de contagi dels nostres treballadors i clients.

Per ajudar a que tothom es pugui quedar a casa el màxim de temps possible, evitar desplaçaments innecessaris i facilitar la conciliació familiar, des del passat dia 14 de març, els dies de servei als clients son únicament els dimecres i divendres, d’aquesta manera els nostres repartidors i personal de magatzem poden concentrar la feina en un menor número de dies i sempre treballant complint les normes de seguretat i amb l’equip de protecció necessari.

Els nostres comercials i la major part de l’administració realitza teletreball des de casa. Podràs trobar el teu comercial habitual disponible en el seu numero de telèfon en l’horari extraordinari de 10 a 13 hores i, per qualsevol consulta fora d’aquest horari o en cas de no poder contactar amb el teu comercial, tenim el nostre telèfon habitual (93 373 23 43) disponible en l’horari de 7 a 18 hores. Fora d’aquest horari extraordinari tenim disponible, com sempre, el contestador.

Des d’aquí, volem enviar un missatge d’ànims a tots els nostres clients i a les seves famílies que han tingut que parar la seva activitat i que estan passant uns moments complicats, estem amb vosaltres i aviat tornarem tots junts i amb més força que mai.

Finalment, no volem oblidar a tots aquells col·lectius que estan treballant de forma incansable per a que les nostres necessitats més bàsiques estiguin cobertes i, sobretot, als sanitaris que lluiten diàriament per combatre el virus.

Ara és moment de cuidar-nos i cuidar a les persones que ens envolten i sobretot ser responsables, per això #joemquedoacasa. Ànims, salut i força.

Gran oferta!

Per la compra d’una unitat de CB Oliva Verda Partida de 2,5 Kg, la segona unitat et surt a meitat de preu. Aprofita també la nostra oferta de Luengo Mongeta Blanca, Pinta o Cigró cuit de 2,6 Kg, la segona unitat per només a meitat de preu!

Editorial

burbujas_073_grupvivo_01

Quantes vegades visitem a un client i aquest, sense mala intenció, es dirigeix al venedor com “el que em porta la Cervesa o la Coca-Cola”. No ens mal-interpretin; beneïda cervesa i beneïda Coca-Cola que són una de les fonts més importants de les nostres vendes (i per molts anys) i beneïts clients que confien en nosaltres cada dia però sempre ens queda aquesta espineta clavada i no podem evitar pensar que som molt més que un distribuïdor d’aquests productes. Tenim un catàleg amb més de 3.500 referències i la nostra ambició és continuar ampliant aquest catàleg com comentem en la notícia de portada. A Grup VIVÓ tenim l’objectiu i la determinació d’acabar sent per a tots els nostres clients “els que li portem la cervesa, la Coca-Cola, els refrescos, la llet, els sucs, el vi, els productes de fred i de neteja i el cafè. No podem aspirar a menys ni renunciara aquest objectiu.

Grup VIVÓ

Cartelleria Març 2020

Ja tenim disponible la cartelleria de Març. Aprofita les ofertes que et presentem!

Descargar (PDF, 8.84MB)

Els nostres bàsics!

Whisky Ballantine’s 70 cl., Ginebra Beefeater 70 cl., Ginebra Seagram’s 70 cl. Consulta tots els nostres bàsics del catàleg de març.

Destacats de març

Paper higiènic Renova (20 m /2 capes). Maionesa Yely lleugera (3,5 kg). Oli de girasol (25 l.)