Espàrrecs i tonyina

Productes destacats: Espàrrecs blancs Celorrio (7-24 unitats/ 660 g.)Tonyina llistat Astor Ro-900

grupvivo_diciembre_productos_destacados

JUVER Promoció!

Suc Juver 100% FREE, 1 l de pinya, prèssec i poma.  Suc Juver 100% taronja espremuda amb polpa.

grupvivo_diciembre_zumos

Novetat Bambola!

Prova la nostra novetat de vermut vermell L (15º) Bambola!

grupvivo_diciembre_novedad

 

Brandy + Cafè

Aprofita la nostra promocio: Per la compra de 2 ampolles de Brandy Soberano L, REGALEM 1 estoig de càpsules de café cerrado (Brasil).

grupvivo_diciembre_promo-regalo

Oferta Premium Licors

Oferta Premium Licors!  Ginebres: Mombasa 70 cl., The Botanical’s 70 cl., Loe Ecològica 70 cl.  i Martin Millers 70 cl.

grupvivo_diciembre_oferta_premium_licor

grupvivo_diciembre_burbujas_01

 

El 77% de les empreses espanyoles del sector alimentació i begudes reporten haver sofert un ciber-incident en els últims 12 mesos, segons l’estudi de ciber-preparació d’Hiscox, Hiscox Cyber Readiness Report 2019, presentat per l’asseguradora d’empreses en col·laboració amb Forrester Consulting. L’informe analitza la situació d’Espanya, els EUA, Gran Bretanya, Alemanya, Holanda, França i Bèlgica.
El 31% dels incidents va estar relacionat amb la pèrdua de dades, el 27% va ser a causa d’un virus, el 23% per atac de ransomware (encriptació del software d’una empresa), el 15% informa d’un equip extraviat, el 8% un atac que va provocar la denegació d’un servei i l’altre 23% una bretxa de seguretat amb pèrdua d’informació de clients.
Alan Abreu, subscriptor líder de Cyber de Hiscox, assegura que per a assenyalar un inci- dent han d’haver-lo sofert i haver ocorregut. Afegeix que si altres sectors reporten menys incidents és perquè no estan conscienciats en aquesta qüestió. El que es tradueix en què “les empreses d’alimentació i begudes espanyoles estan conscienciades i ciber-preparades, per la qual cosa la seva capacitat de detecció i de- tenció d’atacs d’aquesta naturalesa és major”.
Les empreses espanyoles de la IAB demostren una gran maduresa en termes de recursos ciber-se- gurs. Lideren la inversió reservant l’11,6% del seu pressupost de TU a aquest àrea, enfront del 9,2% que dediquen les empreses del mateix sector en altres països, o el 8,6% que reserven a aquesta partida de mitjana les empreses espanyoles en altres sectors. D’altra banda, l’informe d’Hiscox afirma que només el 46% de les empreses espan- yoles d’aquesta indústria tenen previst augmentar la inversió en ciber-seguretat durant els pròxims 12 mesos, mentre que la mitjana de l’estudi està entorn del 65%.
El 70% d’aquestes empreses afirmen disposar d’un pla propi per a protegir-se. Un percentatge molt superior al 56% de les companyies del mateix sector en altres països que realitzen aquesta afirmació, o a la mitjana d’empreses espanyoles d’altres sectors, on només el 57% disposa d’una estratègia de ciber-seguretat definida.
Entre les preferències i els complements que les empreses IAB consideren més rellevants en les seves pòlisses destaca: disposar de hardware/sof- tware de prevenció (67%), accés a formació (53%), programes d’avaluació de risc (47%) i infraestruc- tura per a realitzar simulacres (40%).

grupvivo_diciembre_burbujas_02

La companyia valenciana Smart Spirits ha creat un dispensador de begudes que transforma l’alcohol de gra neutre en licors mitjançant un sistema de càpsules d’essències (whisky, rom, vodka i ginebra) per a llars, hotels o establiments de restauració.
La idea es remunta a l’any 2014, quan els seus fundadors -Mark Smart, Ian Smart i Elisa Jarque-, es van adonar que a través d’alcohol de gra neutre d’alta qualitat i formulat per a ús alimen- tari podien crear una beguda amb el sabor desitjat a través de càpsules d’essències. Aquest sistema permet a més regular la graduació alcohòlica de cadascuna d’elles, des de 0 a 40 graus, afegint aigua i mantenint el seu sabor.
El dispensador disposa també de connectivitat Bluetooth el que facilita el seu control a través de l’aplicació mòbil de la marca. Així, a través de qualsevol telèfon intel·ligent, el consumidor pot controlar totes les funcions de la màquina, utilitzar el bloqueig de seguretat per a evitar l’ús no autoritzat i tenir accés a receptes de còctels per a cadascun dels sabors actuals.
La màquina és un desenvolupament propi, mentre que l’alcohol procedeix de Bulgària i les essències es fabriquen a Liverpool i envasen a València. El pack d’inici, compost per l’equip, més l’ampolla d’alcohol i una caixa amb 30 càpsules, està a la venda per 225€. Posteriorment, tan sols és necessari adquirir l’alcohol i les càpsules. El producte ja està disponible a través de la pàgina web oficial i les primeres unitats s’han comercialitzat en països com Regne Unit, Taiwan, Itàlia i França.

grupvivo_diciembre_burbujas_03

Innis & Gunn és una marca de cervesa escocesa, arribada a Espanya de la mà d’Estrella Damm. La cervesa, de varietat Ale (Innis & Gunn The Original) i Lager (Innis & Gunn Blood Xarxa Sky), va ser «desco- berta» d’una forma peculiar:

Tot va començar quan un famós fabricador de whisky escocès es va posar en contacte amb el mestre cerveser Dougal Sharp, per a dir-li que volien elaborar un whisky acabat en barriques de cervesa. Molts altres fabricants ja havien intentat fer això, però cap ho havia aconseguit. Dougal va proposar un procediment diferent, utilitzant una tècnica molt especial: va crear una cervesa única que infonia un caràcter suau i únic a les barriques de roure, la qual cosa donava a la vegada un sabor exclusiu al whisky que es madurava dins. Els fabricants del whisky van quedar encantats amb el procés i el producte resultant, Ale Cask Reservi Whisky, va tenir molt d’èxit.

La primera degustació d’aquesta cervesa elaborada en “barriques de roure” va ser un moment que va fer història: era deliciosa i tenia un sabor com cap altra cervesa que Dougal havia provat en la seva vida. El temps en les barriques especials utilitzades en la destil·leria l’havia transformat per complet. I no era només Dougal qui pensava que s’havia descobert una cosa especial; un equip de tastadors a la fàbrica li va atorgar una nota sense precedents de nou sobre nou.

Dougal va creure tan fortament en el potencial del seu descobri- ment, que va deixar el seu treball per a concentrés a perfeccionar el procés i a portar el seu producte al mercat. Va ser un any de llargs dies i vetllis, tot per a refinar i perfeccionar aquesta cervesa pionera. Quan per fi va arribar el moment del llançament, havia nascut un nou estil de cervesa envellida en barrils de roure. Els molt cervesers estaven encantats amb el producte, així com els jutges de molts certàmens, que van donar molts premis a Innis and Gunn.

Espanya va consumir 799 milions de litres de suc al 2018

grupvivo_diciembre_burbujas_04

L’informe anual elaborat per l’Associació Europea de Suc de Fruites (AIJN) indica que el consum europeu de sucs i nèctars va ser de 9.067 milions de litres al 2018. El que suposa un descens del 1,4% respecte a l’any anterior. En concret, Espanya va consumir 799 milions de litres aquest any. Alemanya, quant a volum, és el país que més ha consumit amb 2.321 milions de litres, mentre que Espanya ocupa el cinquè lloc.

D’altra banda, la categoria més consumida a Espanya és la que es troba a temperatura ambient i a Irlanda, Suècia i Regne Unit opten més per la refrigeració.

Quant a les exportacions, Espanya se situa en els primers llocs de la UE amb gairebé 786 milions de quilos al 2018, la qual cosa es tradueix en 771,9 milions d’euros. Javier Valle, secretari general de Asozumos, declara que “aquestes xifres revelen que som un sector clau a Europa. Les nostres empreses continuen la seva aposta ferma per la qualitat, la sostenibilitat, la innovació i la seguretat alimentària”.

A més, Valle indica que “gràcies a la gran disponibilitat i varietat de fruites i hortalisses que tenim durant tot l’any, sumat als nostres compromisos d’oferir un producte de gran valor, Espan- ya s’ha convertit en un bon jugador en el mercat internacional i els nostres sucs s’han fet un lloc important”.

 

grupvivo_diciembre_burbujas_05

Segons l’informe “Ways of Drinking” de Horeca Digital LAB de Nielsen, el xupito preferit dels espanyols és el licor d’herbes i prefereixen pren- dre’l a les tres del matí. Encara que el seu consum es reparteix entre el migdia, el menjar y el sopar. Tant és així que el xupito representa un de cada deu euros de despesa en hostaleria.

És a l’estiu quan es multiplica el seu consum, arribant fins i tot a duplicar-se el nombre de xupitos servits en els establiments nocturns. A més, en la nit, són múltiples les innovacions per a la posada en escena del producte, des de provetes fins a màquines que refreden el xupito, la qual cosa ha provocat que es consolidi el seu consum. Al mateix temps, si bé el 75% del consum nocturn està en mans del licor d’herbes i del tequila,

comencen a emergir altres referències, com el whisky amb canyella, que és el producte revelació.

Segons el responsable de Horeca Digital LAB de Nielsen, Jaime Lecuona, “si diem que l’hostaleria s’adapta a les noves necessitats del consumidor, no és menys cert dir que una manera d’aconse- guir-lo és a través de nous formats de consum. Els refrescos es presenten cada vegada més grans, com les ampolles de vidre de més de 300ml; mentre que, en cerveses, la copa, el doble i les gerres superen en vendes clarament a la canya tradicional de menor grandària”.