La cervesa no entén de classes ni de sexe

El consumidor de cervesa a Espanya és sociable, extravertit, conscienciat amb el medi ambient i amb una vida social activa, segons es desprèn de la Radiografia del consumidor, elaborada per 40dB, per a Cervesers d’Espanya, que confirma que la cervesa no entén ni de classes socials, ni política, ni de sexes. En concret, l’informe mostra que un de cada vuit adults a Espanya reconeix consumir cervesa, gairebé la meitat assegura fer-ho de manera habitual.

D’aquesta manera, Espanya pot definir-se com un país cerveser, en el qual aquesta beguda és un producte igualitari quant a penetració de consum en totes les zones del país, tant per comunitats autònomes com per grandària de població, així com a nivell socioeconòmic, reforçant d’aquesta manera la seva posició com una beguda transversal i social.

«La cervesa és part de la cultura dels espanyols i és una de les begudes amb major abast en la població adulta, que es consumeix de manera moderada i responsable. Es tracta d’un producte popular, molt nostre, i el binomi del qual amb la tapa és difícil de trencar», ha explicat el director general de Cervesers d’Espanya, Jacobo Olalla Marañón.

laopiniondemurcia.es

Comparte en tu red social

    Esta entrada también está disponible en: Spanish

    Los comentarios estan cerrados.